perjantai 14. toukokuuta 2010

Pari korttia


ja tällä ensimmäisellä osallistun P*skarteluhaasteeseen #39, jossa aiheena oli boordileikkuri. Tässä kukkakortissani olen käyttänyt Marthan Pinking scallop boordileikkuria, jota nyt käytinkin ensimmäistä kertaa. Leimasimina molemmissa korteissa olen käyttänyt ihania Crafty individualsin leimasimia! Nämä ovat kyllä niin kauniita!!!


Kuvat olen värittänyt Promarkereilla ja hieronut niihin hieman Distressin (antique linen) mustetta. Molemmissa korteissa taustapaperit olen värjännyt myös Distressin musteilla (peeled paint ja faded jeans). Molemmissa tekstit ovat mustaksi värjättyjä ääriviivatarroja. Lintukortissa embossasin mustalla kohojauheella taustapaperissa olevat kiekurat. Taustapapereina olen myös käyttänyt mustaa paperia, mikä tuo aina kyllä sitä jotain. Näihin kortteihin olen kyllä niin tyytyväinen varsinkin tähän lintukorttiin! Kyllä se yleensä aina vain on niin, että yksinkertainen on KAUNISTA! Hymy



AURINKOISTA JA LÄMMINTÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE!

Marsku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit kommentoimassa! :) Suuren roskapostin määrän takia olen ottanut sanavahvistuksen käyttöön!