sunnuntai 9. toukokuuta 2010

Mummolleni


Tämän kortin tein mummolleni ja käytin siinä myös tätä ihaa Crafty individualsin leimasinta. Samaa paperia myös käytin, kuin aikaisemmassa vintage kortissa (Graphic 45). Piti jo käydä ostamassa sitä lisää Skräpteekistä!  ;)


Tästä kortista tein hieman yksinkertaisemman. Jälleen huomasin, että kyllä noita kukkasia pitäisi sitten olla joka lähtöön. Olisi kiva joskus johonkin korttiin kokeilla hieman runsaampaa kukka-asetelmaa. Mutta empä tiedä osaisinko sellaista edes tehdä ja tämän hetkisillä kukkavarastoilla ei taitaisi edes onnistua, kait! Tekstikin meni jälleen hieman vinoon, taisi tulla hieman jo kiire tätä korttia tehdessä, mutta mummo tuntui tykkäävän! Ja tykkäsin kyllä itsekin! ;) 

Nyt olen huomannut, että minulle tosiaan nämä vintage henkiset tuotokset tuntuu olevan hieman helpompia tehdä, kuin nuo värikkäämmät. Ainakin omasta mielestäni ne ovat aina onnistuneet paremmin ja olen niihin enemmän tyytyväinen. Mahtaako johtua siitä, että papereiden ja kirkkaiden värien yhdisteleminen on minulle vielä hankalaa. Jaa, pitääpä siis yrittää enemmän harjoitella värien kanssa.

TOIVOTTAVASTI KAIKILLA ON OLLUT RENTOUTTAVA VIIKONLOPPU, JOTTA JAKSAA REIPPAIN MIELIN UUTEEN VIIKKOON!

HYVÄÄ ALKAVAA VIIKKOA!

Marsku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit kommentoimassa! :) Suuren roskapostin määrän takia olen ottanut sanavahvistuksen käyttöön!